måndag 26 december 2016

Shadowbox

God morgon!
Äntligen en ny härlig måndag och en ny härlig vecka som väntar. I lördags var det julafton och man fick träffa tomten :) I år hade han med sig precis rätt julklappar till mig, jag fick allt jag ville ha. Hoppas ni också fick det ni önskade er. Jag fortsätter att blogga julalster och idag ska jag visa er en shadowbox jag gjort. För någon vecka sedan kom jag på att jag ville göra något jag inte hade gjort på länge och kom då på den lysande idén om att göra en shadowbox. Till denna shadowbox har jag använt mig utav 13 Arts produkter och Wycinankas chipboard. Jag kan aldrig sluta experimentera med 13 Arts produkter, man stöter alltid på något nytt med dem. Nedan har ni boxen! :)












Jag har denna gång använt:
  1. Wycinanka - Polkagrisar
  2. Wycinanka - 3D Gran
  3. Wycinanka - Snöflingor
  4. Wycinanka - Snöflingebård
  5. Tim Holtz - Shadowbox
  6. 13 Arts - Modeling paste
  7. 13 Arts - Paint Metallic Raspberry
  8. 13 Arts - Mist Pearl Turquoise Light
  9. 13 Arts - Mist Pearl Yellow
  10. 13 Arts - Mist Chalk Sap Green
  11. 13 Arts - Mist Pearl Scarlet
  12. 13 Arts - Mist Chalk Brown
  13. 13 Arts - Stencil
  14. 13 Arts - Gel medium
  15. 13 Arts - Gesso Vit
Lämna gärna ett avtryck efter er! :)


DT - Linus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar