måndag 19 december 2016

Julcanvas

God morgon allihopa!
Igår var det redan fjärde advent och veckorna fortsätter att springa iväg. Hoppas ni har handlat alla julklappar, det har inte jag. Julpyssel däremot det är något som har hunnits med! Idag tänkte jag visa en canvastavla jag gjorde i butiken i torsdags. Blommorna på tavlan är helt rykande färska nyheter som inte har hunnit hitta in i webshopen än, men det kommer. Blommorna är enligt mig fantastiska att använda när man kladdar. De vita går helt utmärkt att färga in något ni kommer att få se på en senare canvas. Kladdet jag har använt kommer ifrån 13 Arts likaså chipbordordet "Believe" som jag har täckt med glitter.




Jag har använt:
  1. Wycinanka - snöflingor
  2. 13 Arts - Believe chipboard - Finns i fysiska butiken, snart i webshopen.
  3. 13 Arts - Glitter
  4. Frigolitkulor - Finns i fysiska butiken
  5. 13 Arts - Gelmedium
  6. 13 Arts - Hexagon glitter
  7. Blomliknande - Finns i fysiska butiken, snart i webshopen.
  8. 13 Arts -  Mist Pearl scarlet
  9. Pion Design - Klippark
  10. 13 Arts - Flytande Gelmedium - Finns i fysiska butiken, snart i webshopen.
Ha en fortsatt bra dag!


DT - Linus

1 kommentar: