tisdag 22 november 2016

Något jag älskar

Det jag älskar mest utav allt är att göra saker med familjen. Vad vi gör spelar oftast inte någon roll för det slutar alltid roligt.


Igår var jag på Joe Laberos show inne på Vasateatern i Stockholm. En rolig magishow som slutade med att man inte vart ett dugg klokare. Man vart snarare ännu mer fundersam över hur allting verkligen kan funka. Hur kan han få en bänk att sväva när någon ligger på den? En gåta man mest troligt aldrig kommer att få svar på. Han involverade även hela publiken på ett bra sätt. Alla fick göra ett litet kort trick som han visade och om man gjorde som han sa fick man det att funka. Hela denna show var fantastisk och rolig förutom att man vart ännu mer fundersam på hur allting verkligen kan funka. Men det som var bäst utav allt var att jag fick umgås med min syster och hennes familj som bjöd mig på detta. Innan hela föreställningen åkte vi till Mall of Scandinavia. Vi åt lunchbuffé på O´Learys, fantastiskt gott! Efter det gick vi även runt och tittade i några butiker då vi hade tid över innan vi skulle åka in till Vasateatern. Det kunde helt enkelt inte ha blivit bättre! God mat, härligt sällskap, bra show och mycket skratt.
Jag älskar verkligen när vi gör något tillsammans då det alltid blir roligt. Jag kan säga att det hände rätt mycket roliga saker i bilen och i Mall of Scandinavia också. Vi hittade julklappar som vi köpte och skulle försöka smuggla hem utan att den man köpt presenten till skulle se den. Ja, det blev lite cirkus över allting. Nedan ser ni en bild innan showen. Ha det bra!



3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera